Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

3 barn + 1 mamma

Då var vi hemma igen, hämtat Philip i skolan, handlat lite på Netto, käkat mellis och röjt undan en del. Nova och jag tittar på "det okända" på tv. Elliot har somnat igen, imorse sov han 2 timmar och när vi körde (efter ett skrikanfall) sov han i 30 min. Blir nog en 30 minutare till. Planerar att käka runt 17, har lite left overs som vi blandar ihop =) Philip är på rummet. De bråkade satan innan så nu får de hållas åtskilda. Orka bråk och skrik non stop. Nej inte jag och det är jag som bestämmer här hemma =) De små läggs runt 19-19.30 sen har jag lite tid till Philip. Hoppas Nova kommer somna ikväll, hon sov middag innan. Ja, annars får hon vara uppe, Micke kommer hem 21.30. Vi är lediga imorgon. Vet inte om vi ska till öf eller testa församlingshemmets öf. Ligger på samma gata som oss, bara en liten bit ner så då kan vi t o m gå. Härligt =) Längtar tills man slipper ta bilen ÖVERALLT. Det är trots allt en liten by vi bor i liksom, ingen storstad ;-)

Det gick bra hos läkaren, hon rekommenderade operation eftersom hon har sådana besvär och har haft under en längre tid. Jag är för OP och det är nog Micke med men jag trro han oroar sig mer. Det är risker med allt, ja MEN detta är ju typ en rutinoperation. Görs jättemånga per år. Tas bara poylerna är det mindre risk än om de måste ta delar av mandlarna med. Själva narkosen är säkrare än att köra bil på landsväg sa hon =) Om man är en frisk person vilket Nova är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback