Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Jaha då verkar det som vi åkt på nåt skit med magen. Great =( Eller jag, Philip och Elliot är ok. Vet ej hur det är med Nova riktigt, hon har inte klagat på att hon har ont i magen. Jag brukar klara mig *peppar peppar* Jag tror det är uträknat att någon ska orka hålla i trådarna =)

Philip ska stanna här i helgen och så kommer det förbli. Nova ska till farmor imorgon och sova över men vi får se hur hon mår. Vi tänkte måla i helgen för att få övervåningen klar äntligen. Vi får avvakta och se om det blir som planerat.

Det går sådär att lämna Nova på dagis, hon var glad i tisdags men inte igår och idag. Igår ringde jag för att höra, det behöver jag inte göra idag. Hade hon inte lugnat ner sig (vilket hon gjorde på 30 sekunder igår) så hade de säkert ringt.

Har inte sovit middag dessa två dagar så idag MÅSTE jag göra det. Blir helt andra rutiner när Micke är hemma från jobb. Inte så lugnt som när bara jag och Elliot är hemma.

Vann en vinterjacka till mig igår på tradera, jag är för snål för att köpa ny. Hoppas nu den är i bra skick som det stod och att den passar. 168 kr är väl ett bra pris. Grå från vero moda. Min svarta från vero moda har jag nog haft från -04 eller nåt. Är det rekord tro? Den har varit skitbra, dun inuti så verkligen varm men när dragkedjan pajade för ca 2 år sen så var den inte lika varm längre ;-) Sen blev jag gravid och ville inte köpa en gigantisk vinterjacka så jag frös som fan eller stannade inne hela vintern haha. Ska ordna ett par thermo byxor med för denna vintern ska det fanimej åkas pulka. Om vi får nån snö dvs. Ska NJUTA av att inte vara gravid och rörelsehindrad =)

Det går inte så bra för mina promenadplaner. Kommer liksom inte iväg. Kanske i helgen...

Träffade Malin igår, exakt en vecka över BF. Snacka om att hon längtar nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback