Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vilodags

Då ska jag passa på att vila mig lite. Elliot somnade kl 10, han var jättetrött stackaren. Lite dramaqueen (king) är det nog över honom oxå i kombination med känsligheten från sin storebror ;-) Idag lämnade jag barnen i skola och på dagis. Det gick jättebra att lämna Nova =)) Blir så glad då hon bara går in och är GLAD =)

Micke jobbar kväll så det blir en lugn eftermiddag/kväll förhoppningsvis. Har inte planerat någon middag men det blir något enkelt skulle jag tro.

Igår var jag och Philip ute och gick en runda i mörkret! Spännande tyckte grabben =) Vi gick där det var helt kolsvart och han frågade om jag var rädd. Nej, sa jag, inte när du är med =)

See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback