Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Allt okej

Mammografin idag gick så bra den kunde =) De såg ingenting avvikande på vare sig den undersökningen eller ultraljudet. Så otroligt skönt! Jag har varit väldigt orolig faktiskt och jag är inte den oroliga typen direkt. Tar det som det kommer liksom. Men jag har hunnit tänka en hel del hemska saker denna veckan. Man tänker ju mest på barnen och Micke som hade fått ta det mesta sen såklart resten av ens familj...Tur att det inte var något!

Full rulle denna veckan med jobb fram tills fredag. Imorgon ska jag till Landskrona efter jobb och prata med läkaren som ska operera mig. Funderat en del och det finns en del jag vill prata om. Vill vara 110% säker på att jag gör rätt. Det är ett stort ingrepp + kostar en hel förmögenhet så det måste bli så bra det kan bli. Jag ska sluta röka, kanske för alltid men iaf tillfälligt. Det måste jag.

Stort GRATTIS till mina fina kollegor Seade och Linda som i fredags fick 2:a resp 3:e barnen =) Babyboom på jobbet för Sofie väntar oxå smått i juni =) Känns lite sådär att vi inte ska ha fler samtidigt som vi bestämt oss och jag tror inte min kropp hade orkat fler. Hade det dock oplanerat hänt så är det en annan sak men nej inget som vi planerar =) Nej min kusin har fått en liten som man kan snusa på oxå kanske min syster snart ynglar av sig ;-) Så kan man låna och lämna tillbaka =)

Skickat in bilder på mitt fula ärr på knäet, hoppas håva in lite cash för snyggt är det då inte. Kan inte ha knäet i golvet och lägga vikt på det så jag kanske får ut lite för det oxå.

Nu blir det strax att lägga sig och kolla på desperate housewifes om jag hinner bli klar innan det är slut. Är helt off i den serien, verkligen INTE sett alla avsnitt  men men =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va bra att det inte va nat! Klart man blir orolig! E sjalv lite nojjig av samma anledning men kan kanske bero pa att man e lite pre menstrual? O sen e jag ju varsta hypokondrikern med..snart bor jag val pa vardcentralen och blodkliniken!

Kram

2011-04-12 @ 22:41:14
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Evelina

va skönt att det inte var nåt vännen!!!! kramar

2011-04-13 @ 19:47:24
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Pilla

vad skönt att höra! kramar :)

2011-04-13 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback