Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredag

Nu är Elliot badad och klar, bara pyjamas, tandborstning och välling kvar. Lägger honom nog 19.30 idag, han vaknar ju ändå kl 6. Är ensam hemma med alla 3 + 2 kompisar, Micke jobbar till midnatt från kl 18. Idag började dagen kl 6 som vanligt, frukost och sånt sen dags att lämna Philip i skolan 8.15 sen Elliot 9.15, sista inskolningsdagen idag. Han var lite ledsen när jag lämnade honom sen hade han varit småledsen från och till. De ringde efter oss vid 13.20 typ men då var vi på Malmöfestivalen så vi var där runt 14 ändå. På måndag blir det allvar men mjukstart för jag slutar 14 sen ledig på onsdag. Skönt för dom. Dom kommer gå som mest 7 timmars dagar och bara 4 dagar i veckan tack vare att vi jobbar helger. Känns ok eller vad tycker ni? Hämtade Philip kl 15 och Micke tog med sig Nova till gymmet under tiden. Micke lagade mat och jag gick ut på powerwalk/bottin runda :) Skönt! Full rulle med andra ord!

Kommentarer
Postat av: jane

wow! Har du fixat magen och tuttarna! Så himla fint det blev! Jag hade med velat fixa lite här och där. Men mest brösten eftersom ja..dom är mest som tomma icakassar nuförtiden! Gick ju ner 32 kilo så dom försvann! Sen har man ju två graviditeter bakom sig med! Magen är faktiskt ok, den kan jag leva med...men som sagt ica kassarna hade jag gärna fyllt! :D

2011-08-19 @ 20:43:53
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback