Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Besök

Nu äntligen har jag kommit till dagens mål. Dit jag längtade imorse 4 och nånting när jag moootvilligt tvingades upp = sängen  Är trött men inte så slut som jag skulle varit utan min middagslur med Elliot. Det är ju sååå mysigt att sova bredvid sitt lilla barn. Det tycker jag om nätterna oxå men då störs han av oss tror jag och sen sover ingen bra. Ställer in mig på att stiga upp runt 5 imorgon, allt därefter är bonussömn 

Fick en jäkla rethosta för någon timme sedan och tänkte, jaja ingen sömn inatt då men med en munfull cocilana motades den bort lika fort som den kom. Nu är flaskan så gott som tom  Det är den enda hostmedicinen som hjälper mig. Får ordna ny. Undra om man kan få det bara för att det är "bra att ha" hemma?

Unni och Bastian var här en sväng i eftermiddags  Det var år och dag sen! Tyvärr bokstavligt talat. Vi ses alldeles för sällan. Mycket trevligt var det om än kort. Får bli snart igen  Så stor lille Bastian blivit, det går fort. Man ser det mer på andras barn än ens egna tycker jag. 20 dagar till bf sen kommer det en liten till i deras familj. Så spännande! H*n verkar bli stor liksom syrrans pojke med bf 26 januari. Stora barn tillhör mer vanligheten än ovanligheten nu förtiden. Mina har ju inte varit så stora men blivit större och större. Philip var pluttig med sina 3190 gram och 49 cm 9 dagar innan bf sen Nova mellan med 3842 gram och 52 cm 4 dagar efter bf. Elliot störst på 4000 gram prick och 54 cm 7 dagar innan bf (planerat snitt) Tänker ibland på om jag gått 2 v över tiden med honom. Säkert en 5 kilos klump  Tur det inte blev så. Är övertygad om att det inte skulle gått så bra att föda honom på vanligt vis.

Nåja. Imorgon och på lördag är det jobb 15-23. Haaate it.... Men måste. Gillar verkligen inte kvällarna och har smått ångest över det. Men men, bara att göra det. Nästa vecka är det bara dagturer. Måste handla mat och julklappar till julklappsspelet på lördag. Firar jul med min familj redan nu på söndag  Så är det när det är snålt med lediga dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback