Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Blåsigt!

Jäklar vad det blåser!! Det började redan igår och nu är det ännu värre. Hela natten har det hållit på.

Nova och Elliot har sovit oroligt och hostat mkt men ingen feber så det är skönt. Nova vägrar nässpray fast hon är i stort behov av det. Konstigt hon kan sova öht med täppt näsa. Jag dör nästan utan min nässpray! Är ju smått beroende tyvärr och använder varje dag.

Upp kl 5.30 och sen har jag lyckats småsova på soffan till 6.

Jag somnade efter tolv. Elliot har legat och hostat mig i ansiktet stora delar av natten. Mindre kul.

Lämnar kl 11 på dagis sen hoppas jag kunna sova lite innan jag kör till jobb 14.30. Philip börjar skolan 8.15 som vanligt sen hämtar hans pappa honom idag så är han där denna helgen och fram till fredag. Jag jobbar ju ikväll och imorgon kväll. Sen jobbar jag nästa söndag men det får gå. Efter nästa vecka jobbar jag varannan helg igen. Mer ordning, rörigt har det varit dessa 6 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback