Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fullt upp

Det har varit en busy day! Jobb 6.45-15.15 och en del stress där på slutet. Inom Apoteket för bisolvontabletter innan hämtning på dagis. Barnen hade bakat pepparkakor idag  Nova hade gjort en jättefin ljuslykta, bilder kommer. Sanna och Alfie väntade på oss när vi kom hem. Barnen lekte och hade kul och jag och Sanna fick lite tid att snacka  Alltid lika trevligt! Synd bara att det blir så sällan numera. Sen vid 19.30 var det läggning av barnen. Röjde lite sen la jag oxå mig.

Än sålänge ingen hostattack  MEN det brukar ju komma på natten. Hoppas hoppas det lugnat ner sig. Inatt spenderade jag och Elliot största delen på soffan. Var det inte jag som hostade så var det han....

Jobb 7-15.30 imorgon och på söndag men lördag är jag ledig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback