Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Intervjun

Det gick bra och de verkar ha mycket bra som vi saknar. Inga nycklar utan ett annat system, en som har hand om larmet och till stor del tar dom oxå, schemat kommer vara jobba 3 dgr, ledig 3 dgr osv (!), jobba en hel helg, en halv och sen ledig en osv, jobbar bara till kl 22 när det är kvällstjänstgöring, det är servicelägenheter + radhuslängor så allt ligger nära = gångavstånd. Det dåliga? Inget tror jag förutom ingångslönen MEN jag hoppas kunna tillgodoräkna mina år som månadsanställd och fast anställd. Varje år ger 300 kr extra i månaden. 10 år ger 3000 kr men jag tror inte riktigt jag kommer upp i 10 år. Har jobbat en del som timanställd ju. Ska ta och leta igenom mina papper när kidsen lagt sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback