Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Pengar

Räknat på det här med min bil. Jag kommer sälja den så fort leasingavtalet går ut. Tror det är i feb/mars och sen kommer jag cykla, cykla och cykla :) Med allt inräknat kostar den mig (oss, har gemensam ekonomi) ca (4300 kr i månaden) Det är MYCKET pengar.

Vi har ju en cykelvagn så Nova och Elli kan åka där på vägen hem från dagis. Sen hoppas vi flytta närmare byn så vi kommer närmare mitt nya jobb, skola och dagis. Får nog rusta upp min cykel lite först. Skaffa lampor bl a. Den används ju inte flitigt nu kan jag säga ;) Stått sedan i somras typ. Flyttar vi kan vi få ner boendekostnaden några tusen i månaden oxå lite beroende på hur dyr hyra det är. Det finns en hyres trea (men på Ola lösningen ser det ut som en fyra) ute nu mitt i byn. Mårtensgatan. Hyran är 8200 så lite i dyraste laget. Detta är ju trots allt kävlinge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback