Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Pepparkakor och choklad

Har rast. Ska snart bege oss ut igen i blåsten och köra sista rundan fram till 22.30 sen slutar vi kl 23. Det var lite skakigt att köra hit, speciellt vid omkörning av lastbilar på motorvägen. Min bil är ju inte jättestor. Det regnar inte iaf och det är vi glada för! Har mina stövlar på jobb om ifall att 

Köpte en julklapp till Nova på Ica maxi som jag gått och tittat på innan. 2 par tights för 99 kr. Såna utan fot. Ett par rosa och ett par turkos smårandiga. Sen har jag vunnit 2 klänningar till henne på tradera. En röd finstickad med hello Kitty och en festklänning, röd med svarta prickar och en tillhörande svart glittrig bolero. Hon kommer älska dem. Hon gillar allt sånt! Klänningar, tights, koftor, finskor mm. Vill ha tag i ett par svarta eller röda finskor. De svarta hon har är för små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback