Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sova

Nu ligger jag på rätt plats. I sängen. Härligt! Något senare än jag brukar och föredrar men ibland vill man bara sitta vid datorn lite (kan ju lika bra surfa via mobilen i sängen iofs) eller så orkar man helt enkelt inte göra sig klar för att sova ;)

Mötet gick bra. Jag satt rakt upp och ner och...somnade. Som brukligt då mao. Inte för att det är ointressant på ngt sätt utan för att jag alltid är så in i helvetes trött. Vi fick landgång att smaska på = trött OCH mätt! Sen ett möte kl två på eftermiddagen....många är rätt slut vid den tiden. Jag ryckte upp mig iaf när chokladen skickades runt sen var jag relativt pigg på vägen hem.

Hämta barn. Nova fick ett utbrott för hon skulle minsann inte med hem och ingen jacka skulle hon ha. Släpade ut henne till bilen iaf med Elliot på andra armen. Underbart. Verkligen. Sen skreks det hela vägen hem. Ca 5 min bara iofs. Fortsatte att sura hemma sen kom Micke hem. De käkade middag men jag åt 2 mackor. Mätt efter landgången.

Imorgon jobb 7-14. Något kul ät är kanske på G. Ska iväg på en sak imorgon :)

Klockan ringer 5.45 imorgon eller så blir det att gå upp när Elliot bestämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback