Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovmorgon

Idag fick jag sova till nästan 8.30. Sååå behövligt! Elliot vaknade redan innan 4.30 och det hade jag inte orkat. Varje morgon går jag upp med honom runt 5 och sen till jobb fram till 14 eller 15.30. Ibland kväll oxå men då har jag lämnat kl 11 och sen kan jag sova till 14 men nu tycker dagis jag ska lämna innan jag börjar jobba istället så Elliot kan sova och äta hemma. Visst är han trött där vid 11 och innan oxå. Vi får testa denna lösningen och se hur det går. Det löser ju kanske de dagarna jag jobbar kväll för hans trötthet men alla andra dagar lämnas de 8.30 och då sitter han och sover vid matbordet på dagis vissa dagar. Lägga honom tidigare funkar INTE för han är verkligen helt slut vid 19-19.30.

Tips någon?

Idag blir det nog inget speciellt. Tråk väder och tvätt kl 18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback