Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tvätt

Jag och Elliot var nyss ute och hängde tvätten. Bara två maskiner så alldeles lagom.

Innan dess åt vi en god gryta Micke gjort medans jag, Nova och Philip var inne hos våra relativt nyinflyttade grannar i 2,5 (!!) timmar :) Mycket trevligt med en glöggträff! Nova och Philip skötte sig bra, över förväntan :)

Elliot har 38,3 så det blir Alvedon eller/och Ipren innan läggdags + nässpray. Philip och jag var och storhandlade på Apoteket innan. Flytande Alvedon och Ipren, huvudvärkstabletter, nässpray x 2, lypsyl och fet hudkräm till torra barn ;) Sen var vi på jättekul i lund och köpte en ny snosug samt hämtade ett par termobyxor till Philip jag vann på tradera för ett tag sen.

Nu är d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback