Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

1 februari

Då var det februari nu då. Skönt att det börjar gå mot ljusare tider =) Man märker inte så mkt på morgonen tycker jag men det är kanske för att jag alltid går upp innan det blir ljust ute. Kvällarna däremot är ljusare.

Idag vid 9 tiden vaccinerades Philip i skolan. Hoppas det gått bra. Sist, när han var 5 år, blev armen jättesvullen och varm och han hade rätt ont.

Micke är på gymmet och jag och Elliot har precis städat här hemma. Ska baka bröd idag och sen hämta på dagis/skola och åka till jobb 14.15 ca för att jobba 15-23. Imorgon är det jobb 7-14. Ledig torsdag sen 15-23 fredag och lördag och 17-22 på söndag.

Poliskontroll vid skolan imorse. Fick blåsa och visa körkort. Fan vad länge man måste blåsa. På jobb i bilarna blåser vi inte så länge...Bra att de har kontroller. Det var hastighetskontroll med och det är ju 30 vid skolan. HATAR folk som kör för fort på 30 vägar! Jag är inte guds bästa barn när det gäller att hålla hastigheten men det är på motorvägen, lite skillnad tycker jag. Men inte bra det heller, det vet jag.

Litet utbrott på dagis imorse, najs ;-) Humör har tjejen! Fick stanna och kolla när hon gjorde klart sitt pärlarmband till mig så hon hann lugna ner sig. Tur jag hade tid till det och att lilleman var hemma med Micke.

Nu blir det att underhålla Elliot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback