Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig helg

Denna helgen är jag ledig. De har iofs ringt från jobb och frågat om jag kunde jobba både igår och idag men jag sa nej. Måste försöka vara ledig iaf varannan helg. Det är rätt mkt ändå att jobba så många helger. Nästa vecka är jag bara ledig torsdag. Imorgon är det alla hjärtans dag och vi får fika på jobb ;-)

Mamma och Gunnel var här igår och vi tog en långpromenad med Nova och Elliot ner till Philips na skola och tillbaka i det underbara vädret. Kallt har det blivit igen tyvärr. Trodde våren var på G men nej. Lite mer snö har vi oxå fått.

Idag ska Nova på dags vid 14. Annars har vi inte mkt bestämt. Malin tittade förbi igår förmiddags på kaffe. Trevligt =) Det finns inte så mkt tid att träffa sina vänner men man får hitta de små stunderna. Om det så bara är för en timme.

Idag ska Philip på kalas på Laserdome i Malmö och efter det på bio med Anette =) Kul för honom! Vet hur mkt han tycker om henne =) Sen kommer han hit. Egentligen ska jag hämta eftersom jag inte alls hade möjlighet att varken lämna eller hämta förra helgen pga jobb.

Jag gick upp med Elliot imorse, 4.30...Morgonpigg kille fortfarande. Men jag måste ju säga att det är STOR skillnad på att göra det en gång i veckan järmfört med innan när det typ var alla dagar i veckan utom en. Han somnade 19 igår som vanligt sen vaknade han 00.30 tror jag och fick mat sen då 4.30. Ibland har man tur och får honom att somna om till 5-6 men inte idag.

Snart sportlov oxå. Jag är ledig måndagaen och då har öf öppet så jag och kidsen ska dit. Tror jag tar med mig alla tre om inte Philip ska ha nån aktivitet med församlingen. De ordnar ibland saker på loven.

Elliot har kommit in i en farlig ålder nu när han ställer sig upp mot allt och alla. Stark är han oxå, mkt stark. Han krossade precis två ägg han fick tag på när kylen stod öppen. Snabb kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback