Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Gott Nytt År Alla =)

Då var det nytt år igen =) 1 januari 2011 idag och jag är säker på att detta året blir bättre än det förra. Vi har haft ett tufft år men oxå många ljusa stunder såklart.

Vad hände år 2010 då?

Januari: Jag jobbar på BB, är gravid, ramlar och slår mig rejält, bryter armen bl a. Vi bestämmer namn: Elliot =)
Februari: Skulle jobbat denna månaden ocå men är nu sjukskriven med Nova hemma på heltid.
Mars: Är höggravid, går hemma och lullar, flitig besökare av öf. Micke och Nova åker på semester till Lalandia.
April: Lillebror Elliot föds 26 april med planerat snitt. Alldeles underbar och perfekt!
Maj: Båda är hemma på heltid med Nova och Elliot. Skriver förlossningsberättelsen och njuter av våren.
Juni: Micke är tillbaka på jobb, vi njuter av sommaren och jag fyller hela 29 år :-O
Juli: Elliots döps 25 juli i fina Kävlinge Gamla Kyrka. Micke fyller år.
Augusti: Nova fyller 3 år =) Nova börjar på nytt dagis och Philip börjar andra klass =) Jag börjar jobba timmar. Min pappa och hans tjej kommer på besök och bygger ett rum till Elliot =)
September: Byter rum med Philip, målar och fixar. Besöker öron, näsa, hals i Eslöv ang Nova.
Oktober: Elliot åker på öroninflammation och diverse förkylningar, även resten av familjen.
November: Philip fyller 8 år =) Mer sjukdomar. Jobbar mer och mer.
December: Får OP tid till Nova, 27 jan. Besöker lasarettet i Landskrona. Söker 4 tjänster på jobb.

Jag ser fram emot det nya året och vad det ger oss =)

Igår var Sanna, Johan och Alfie här och firade nyår med god mat och lek =) Är impad över att barnen orkade så länge. De åkte hem ca 22.30. Sen somnade alla utom Elliot (som redan sov där uppe) och Philip på soffan och vaknade 23.50 haha. Ut och smälla och kolla. La oss 00.30. Elliot gick upp 03, stackars Micke som tog honom till 7.30 då jag gick upp och avlöste. Sen fick han oxå sova några timmar.

Det töar ute men vi får se vad det blir av det, kan ju frysa igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback