Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Home alone

Japp, konstigt känns det men inte helt fel heller =) Barnen är på dagis/skola och Micke åkte precis mot Malmö för att träffa sin lillasyster Denice. Ska ta en snabb städning här hemma sen bara ta det lugnt. Blir jobb ikväll 15-23 sen 7-14 imorgon, ledig torsdag, 7-14 fredag och lördag och 7-15.30 på söndag. En ganska fullspäckad vecka. Jobbar sen bara måndag och onsdag i nästa vecka för att sen vara ledig en vecka när det är dags för Novas OP. Börjar bli nervös nu och tänka att det kanske inte är nödvändigt. Men det vet vi ju att det är. Ändå är det inget kul. Börjar förbereda lillgumman här hemma. Ska köpa hem hello kitty glassar som hon sen ska få äta hur många hon vill av. Det tyckte hon var kul =) "Men jag ska inte opereras" Jo tyvärr. Bestämd dam är bara förnamnet. Herregud. Igår somnade hon över halv nio, jag var helt slut. Då hade hon iofs sovit middag i bilen efter de varit på Astrids kalas på skattkammarön.

Relaxing var det.

Kommentarer
Postat av: alex

hej gumman =)



länge sedan sist, har varit lite mycket nu på sista tiden du behöver inte godkänna denna komentaren för jag vet inte om en viss person har hittat din blog gmed och följer den såsom han gör med evelinas!!!

ville bara säga hej då jag inte har ditt mobil nummer kvar =(



ha det gott , Kram

2011-01-19 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback