Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ingen OP

Vi har bestämt oss för att det inte blir någon operation för Nova nu på torsdag. Avbokade igår eftersom hon inte alls har samma problem/besvär längre. Sedan jag började vara hemma har hon knappt snarkat om nätterna. Inte heller gnällt, skrikit eller behövt dricka. Skönt för det är ju ingen rolig OP om man säger så, jag menar efteråt.

Jag bad dom att inte boka mig på 8 dagar i streck men nu har fått 3 st så det blir inte så mkt ledighet. Micke är kass så igår stannade jag hemma och han låg i feber och ont i kroppen hela dagen. Idag är jag ledig enligt som vi bokat. Får se om jag kan jobba imorgon.

Elliot vaknade 4 imorse. Jag la mig ca 21. Alla barnen inne på mitt rum men det gick bra. Slumrade lite innan vid 5.30 när Elliot sov och nu håller han på att somna igen. Kört de stora till dagis/skola.

Kommentarer
Postat av: Pilla

vad skönt att det inte behövs ngn operation. Eddie har också varit kinkig på nätterna senaste tiden, ... men nu är det bättre igen hoppas d håller i sig :)

kram

2011-01-27 @ 14:21:06
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback