Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ledig dag

Idag är jag ledig. Inte gjort så mycket. Precis som det ska vara då ;-) Körde de stora till dagis/skola sen hem och tänkte tvätta. Ledigt, najs. Två maskiner + badrumsmattor. Vi har ALLTID tvätt. Såklart. Malin kom förbi på kaffe och pratstund =) Sen inte så mkt mer innan barnan skulle hämtas igen.

Blev besviken när jag kollade min lönespec igår. Inte över beloppet (jo det med men ändå jobbat ihop 8900 samtidigt som Micke jobbat heltid) men över den EXTREMT GENERÖSA lönehöjningen på 2 kr (per timme, är ju timanställd än sålänge. Blir ca 300 kr per månad.) Vi är tydligen inte värda mer... Dags att förhandla ;-)

Ska på anställningsintervju på jobb i slutet av februari och då lär jag förhandla på riktigt. Vi gör ett JÄTTEJOBB och ska få betalt därefter. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback