Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

öf

Idag hade vi planerat att åka till öf. Mest pga den nykomna snön ringde jag dit och skulle höra så där verkligen var öppet. Ingen svarade och hon svarar alltid. Hmm. Jag satte iaf Nova och Elliot i bilen och körde dit (Philip har utegångsförbud i en vecka pga dumt uppförande) Såg några föräldrar utanför som sa att det var stängt pga sjukdom. Trist men men. Hem och lämnade Elliot till Micke. Nova ville tvunget till Mc Donalds och så fick det blir. Två happy meal till ungarna. Nu är Micke på gymmet. Jag ska jobba 15-23 så än är det lugnt. Sov till 8 idag, somnade nog vid 22. SÅ JÄVLA UNDERBART SKÖNT! Tack älskling =) Jag har fått mitt liv tillbaka känns det som och det är jätteskönt =) Somnade till i soffan igår. Mitt goda bröd var ju slut så jag bakade ett nytt. Vaknade 2 min innan det var klart i ugnen. Sov inte på riktigt. Philip satt bredvid mig i soffan och pratade med mig men jag dåsade till tydligen ;-) Även gått ner 2-3 kg på några veckor. Mindre mat och mer motion helt enkelt. Så nu ligger jag på ca 62-63 kg. Vill ner till 58 kg. "Min" trivselvikt. Kommer dit men det får ta den tid det tar.

I nästa vecka har jag min insulindelegering klar. Nu har jag fått nyckel och bricka till dörren så jag är lite mer självgående på jobb. Najs najs.



Detta är ju katastrof! Långt och slitet med en hemsk utväxt :-O Tips någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback