Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

2 dagar kvar

Nu ska jag strax bege mig till jobb. Philip har somnat om på soffan. Han är så trött stackaren, lite förkyld oxå. Bara två dagar kvar nu sen är det semester till och med 21 augusti =)

På tisdag morgon åker Micke och Johan till Mallorca och på eeftermiddagen åker Nova till farmor. Båda stannar 1 vecka. Bara jag och Elliot hemma. Philip åker en vecka till sin pappa nu på söndag så han har jag hemma sen månd-tisd nästa vecka =) Mycket beror på vädret men roliga saker ska vi helt klart hitta på. Börjar med en tjekväll med Malin på tisd redan =)

Kommentarer
Postat av: Robban

En liten vecka i friheten!

...gissa om den veckan kommer att gå fort ;)

2011-07-22 @ 18:55:39
Postat av: Rebecca

Ja eller hur ;-) Man ska njuuuuta =)

2011-07-22 @ 21:17:53
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback