Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Aq-va-kul

Idag har jag varit ledig efter en jobbhelg. Skönt att bara vara med familjen, leka med barnen och hinna med lite hemma oxå.

Var och badade på förmiddagen med Alfie och Johan på Aq-va-kul. Det var år och dag sen jag var där men kul var det. Härligt att "kunna" bada igen efter att bara ha suttit och tittat på. Ja, det är fortfarande overkligt att jag opererat mig. Härligt overkligt =)

Rensade ur min garderob förra veckan efter att den rasat en sista gång. 4 papperspåsar blev det. Japp, jag har mycket kläder och ännu mer som jag inte använder. Så nu har jag kastat en del, skänt bort en del och ska förhoppningsvis sälja en del samtidigt som jag säljer av barnkläderna. Philip vill med och sälja lite leksaker. Vi får se när det blir, kanske i början av aug nångång när vi båda har en ledig helg.

Philip är här nu denna veckan =) Fritids i Lödde så vi får gå upp lite tidigare och åka hemifrån SENAST kl 6 om vi ska hinna. FYRA DAGAR sen är det SEMESTER =)

Har en liten hemlighet men vet inte om jag kan skriva det här än så återkommer med det. Men det är en riktigt rolig sak =) ♥





Kommentarer
Postat av: Aja

Vad är det? Nu får du allt messa mig! :-)



Hoppas allt är bra!



Kram

2011-07-19 @ 00:02:45
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback