Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Helg

Ok fler bilder en annan dag :) Hinner eller orkar inte idag. Barnen ska snart lägga sig. Idag jobbade jag 7-15.30 och nu jobbar Micke 19-00.30, samma imorgon och sen jobbar jag 7-15.30 på söndag oxå. Äntligen helg va ;) Nästa helg är jag ledig men Micke jobbar sen jobbar jag nästa helg efter det. Vårt liv i ett nötskal! Elliot har ätit choklad så nu blir det dusch och sen massa kramar och mys innan läggning. Nova ska gå över till grannen en stund sa hon nyss och dissade fredagsgodiset bara sådär ;) Cyklade med kidsen ner till ankorna efter jobb och sen till Ica för lite gott.

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

oj, nobbade godiset till och med! fattar inte hur ni pallar jobba om varandra så..glöm inte ta hand om varandra oxå gumman!! kram

2011-07-01 @ 22:00:52
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Sabina

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 12:00:20
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback