Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Då var det söndag och min lediga helg har försvunnit lika snabbt som den kom typ. Det är ju så. Igår blev jag bjuden på cider först hos en granne, sedan hos en annan ;-) Bra grannar har vi =) Det gör inget att vi inte har pool (som vi tänkt skaffa) för barnen har två ställen de kan bada i stora pooler. Igår blev det kvällsbak och Elliot somnade inte förrän strax innan 22 och de andra strax innan 23 (!) Jisses, snacka om att man är trött idag. Behövde handla igår oxå kom jag på att jag ju inte kunde köra efter två cider, hade kunnat men man vet ju aldrig. Jag är superberonde av mitt körkort och INTE i behov av några böter heller ;-) Såå, det blev att cykla ner till ICA med 3 barn, 2 åkte och 1 cyklade själv. Tycker lite synd om Philip, han är sååå rädd av sig. Så fort han inte ser mig när vi är ute och handlar, cyklar t ex blir han jätteledsen och hela hans värld rasar...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Röja upp lite, tvätta. Hade lite kalas igår för mig. Mamma, syster, Jocke, kusin, Riina, Jakob och Gunnel =) Tack snälla för allt fint jag fick! Provtvättat nya tvättmaskinen nu på morgonen, snacka om att en 60 graders gick snabbt. Om jag nu gjorde rätt men det tror jag, förstår mig på alla maskiner by now, genom jobbet. Finns de som har kvar sina maskiner från 70-talet (!) En glassmaskin och sen ett cupcake-paket från kusin med familj + Gunnel! Tack alla =)

Bilder kommer. Gnällig kille här nu...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du, e i Sverige nu tills nasta helg sa hor av dig nar/om du har lust att traffas! Jag har mitt gamla nummer, 0739 802161. E lite osaker pa ditt sa du kan val sms'a? Kram

2011-07-10 @ 23:52:02
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback