Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Midsommarafton och min 30 års dag :)

Haft en fiiin dag :) Uppe med tuppen Elliot kl 6.15 men sommarmorgnar är rätt najs när solen skiner och speciellt när man är på semester :) Jag, Philip och Elliot stack till Supermarked efter frukost för lite förnödenheter. Mötte upp Sanna, Johan och Alfie på badet kl 10 och efter ca 2 timmar blev det lunch. Gick och kollade på getterna och sen körde vi hem. Vår stuga ligger typ längst bort från badet så att ta bilen är att föredra. Vi var i stugan till ca 16 då vi gick och kollade in deras hus sen till monky tonky land som är ett inomhuslekland. Superskoj :) 2 vändor upp till de stora rutchkanorna och jag var helt slut ;) Elliot tycker det är jättekul att åka snabbt! Samma i vattenrutchkanorna :) Han njuter för fullt i bubbelpoolen som är riktigt varm och skön :) Vid 17.30 var det föreställning för barnen sen blev det buffé för hela slanten :) Määäätta gick vi för att spela lite och sen ordnade jag välling till Elliot så han somnade i vagnen medans Nova, Alfie och Philip hoppade studsmatta med selar och linor :) Gick hemåt och bestämde oss för en tidig kväll, sjukt trötta ;) Man är ju gammal nu ;) Elliot vaknade till när vi kom hem och var ledsen men somnade om rätt fort. Nova håller på att somna och Philip är ute och leker med nyanlända grannar :) Imorgon blir det bad igen kl 10 :) Idag åkte jag alla vattenrutchkanorna utom den vita (det finns vit, blå, gul och röd + forsen) Idag badade vi utomhus oxå men lite väl kallt i luften ;)

Kommentarer
Postat av: Pilla

stort grattis i efterskott!! kramar

2011-06-27 @ 09:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback