Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vad som hänt

Underbart väder, vi njuter :) Jag har bränt mig, årets obligatoriska igår när jag hade barn fritt hela dagen. Solade i 2 timmar sen lite städning oxå över till Sanna, Johan och Alfie på kaffe, kaka och middag :) Mycket trevligt! Man får ju passa på att vara ute i det fina vädret. Igår hade jag sovmorgon till halv tio (!) sen träffade jag och Nova Heily och Linda från föräldragruppen och det var riktigt kul att ses igen. Tjejerna lekte så bra! Snabbvisit dock men hoppas kunna ses längre nästa gång :) Idag var det uppstigning kl 6 med Elliot och nu sover han middag. Först i vagen sen omnattning i soffan. Jag är hungrig, försöker fördröja lunchen för mig genom att dricka vatten. Nova vaknade strax efter halv nio. Blir nog att vara hemma idag, skulle träffa mamma i helgen. Var hos syrran och Jocke i förrgår på fika, mucho nice :) Saknar Philip jättemkt, ska ringa honom strax. Han har varit borta sedan i måndags och kommer hem imorgon. Sista sjukskrivningsveckan för mig nästa vecka sen blir det jobb i 9 dagar och lalandia efter det i samband med midsommar och min 30 års dag ;) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback