Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Konsultation

Jobbat i underbart solsken idag =) Så härligt att våren verkar vara här! Man blir ju som en ny människa. Bl a varit hos en 99½ år gammal dam som är helt otrolig =) Tänk att man kan bli så gammal och ändå vara så frisk. Får ju en att fundera på sitt liv och hur man lever. Minst sagt.

Slutade lite tidigare eftersom jag skulle vara i Landskrona på konsultation ang mina operationer. Vi pratade en del, han undersökte, fotade osv. Jo det räcker med bröstlyft, behöver inte lägga in någonting och det är jag glad för. Jättebomber är verkligen ingenting för mig och det passar inte alls in i mitt jobb heller med lyft och konstiga arbetsställningar haha. Ja ni skulle bara veta hur man ibland får knyckla ihop sig. Så 31000 där. Sen magen. Fettsugning räcker inte men det hade jag inte räknat med. Hel bukplastik med navelförflyttning för 42000. Lite rabatt vid kombinationsoperation så 70000. Vad jag önskar att pengar inte vore ett problem. Vi får se hur det blir. Har ett preliminärt op datum 10 maj. Går det inte ska jag avboka senast 4 veckor innan. Just det, åderbråcket på vänster ben rådde han mig att ta med de i Malmö där jag redan varit så +12000 för det. Vinna pengar?

Imorgon blir det jobb 7-14 sen ska Philip vara här i helgen =) Senast var 4 veckor sedan och då låg jag däckad i influensan. SKA ha en bättre helg denna helgen =) Det är loppis på Philips skola, hitta på något skoj, träffa mamma och träffa Emma.

Nu är det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback