Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lalandia & semester

Nu har vi äntligen bokat resan till Lalandia =) Det har ju länge stått klart att vi ska åka men inte när. Vi kommer fira min födelsedag där nere för er som vet när det är ;-) Jag kommer ha semster v 26-29. Konsultation på tosdag i nästa vecka och kanske kanske kanske OP 10 maj :-O Hoppas verkligen men det är lite saker att reda ut först.

Nu ska jag sova. Har hela helgen framför mig på jobb. 7-14 imorgon, 7-15.30 på söndag och 17-22 på måndag, ledig tisdag och sen jobbar jag onsd-fredag och ledig helgen. Imorgon blir det handling på willys och sen bio på söndag med Nova så ska Elliot vara med farmor =)

Vågar lova nya bilder snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback