Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig

Frukost time nu. Ledig idag oxå sen jobbar jag fred-månd. Att vara ledig två dagar mitt i veckan gör mig fortfarande smått förvirrad. Man tror ju det är helg. Hade Elliot inatt och det var helt ok. Han la sig 19 som vanligt sen vaknade han till lite vid 21 men fick ej mat. Sov sen till 2.30 och fick mat, då flyttade jag över honom till stora sängen. Sen vaknade han runt kl 6. Najs =) Kanske inte låter så bra för er med barn som sover hela nätterna haha men här är det semester.

Inga planer för idag. Micke är och lämnar på skola och dagis.

Elliot är rolig, han pekar på allt och "pratar" mer och mer. Sorry för de bildfattiga inläggen men kameran behöver nya batterier...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback