Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bikini

Snart läggdags här. Är riktigt trött efter min vakenperiod på 2-3 timmar inatt d jag inte kunde soca. Accepterade det bara (lika bra) gick ner och tog något att äta, kollade på tv, stängde av tv:n, kollade igen osv osv. Skulle verkligen behöva hosta ordentligt men alla som blivit opererade i magtrakten, typ snitt eller så vet att man vill absolut inte hosta, nysa eller skratta. Jag har fortfarande inte nyst sedan op (!) men dock försökt hosta. Jag har inte ont direkt, inte som med snittet där det riktigt sved till, mer som riktigt rejäl träningsvärk. Har rätt starka värktabletter fortfarande som jag snart ska trappa ner på *vill inte* ;-) Nej men jag måste ju. För ca 20 minuter sedan tog jag 2 alvedon, 1 oxynorm samt en antibiotika kapsel och jag kan ju säga att det snurrar hej vilt här haha. Jag som inte borstat tänderna än :-O Inatt när jag inte kunde sova testade jag två bikini överdelar och jisses, de passar perfekt =) Det är kanske inget för en annan men för mig är det stort, riktigt stort. En bikini har aldrig någonsin passat mig...Tror inte jag är så hemskt svullen heller. I brösten har jag inte alls ont, lite lite öm när jag nuddar vid men nej knappt alls. Små är de minsann tycker jag haha. Iaf med en BH utan vaddering som den jag fått av kliniken. Ytterliggare två BH här hemma passar perfekt. Ja JAG tycker det är helt otroligt men det märker ni ju =) Idag har Micke slitit med att slipa trädäcket, sjukt bra blev det. Ska oljas iofs men jag gillar det såhär ljust och snyggt =) Beundrar honom att han orkar och ändå pallar vara på bra humör. Jag kan palla men är allt annat än trevlig under tiden ;-) Har burit Elliot lite lite idag men det kändes inget konstigt och jag gjorde "rätt", dvs nära kroppen osv. Nu ligger bilderna på datorn iaf men det går inte att ladda upp här. Tänkte visa före och efter på magen. Brösten visar jag bara IRL och då till utvalda ;-) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pilla

vad skönt att allt gått bra och att du är nöjd! :)

kan själv tänka mig ett lyft sen... brösten är inte vad de har varit efter att ha ammat båda kidsen. har ju blivit två år i sträck mer el mindre...

kramar

2011-05-13 @ 11:40:35
Postat av: Rebecca

Pilla: ja mina har ju aldrig varit snygga eller ens ok. Grav och ammande har faktiskt gjort dem bättre, mindre :) nu är de smååå tycker jag men bh:n från kliniken e 75 c. Kram

2011-05-13 @ 13:06:25
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback