Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma :)

Allt har gått hur bra som helst och vilken skillnad man ser redan!! Aldrig mer tjock mage och det är lite tiny tits över det hela men det var ju så jag ville ha det :) Aldrig varit och kommer aldrig bli ett fan av stora bröst! Nu går jag framåtböjd som en gammal tant men det ska jag fortsätta med i iaf en vecka. Kan räta upp mig men det är inte bra för de ihopsydda magmusklerna. fan vad jag e lyckligt lottad!! Detta kommer bli asbra när det är läkt. Var sjukt hög igår på alla piller och hade varit lite orolig när jag vaknade men annars inget. Dränet långt ner på muttans framsida var nog det obehagligaste och det var ju bara det lilla :) fattar det fortfarande inte, min dröm har blivit verklighet!! Sjukt sjukt sjukt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback