Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mat

Lagar mat, ungspannkaka med bacon och lök =) Kan göra mer och mer här hemma. Tar det lugnt dock och lyssnar på kroppen. Jag har nog hög smärttröskel, bra ju men man måste ändå ta det lugnt. Det värsta är ryggen, testa att gå böjd hela tiden ;-) Inte så skönt efter en stund. NEJ, jag klagar inte! Är så glad =) Ringde kliniken innan efter att jag duschat, visste inte om jag skulle byta tejpen eller bara sätta på ny om den lossnar. Det var det senare, denna tejpen ska sitta till 23 maj när det är dags för återbesök. Det är okej att sova på sidan (som jag redan gjort två nätter), jag kan sova utan kardborre-gördeln på natten. Yes! Mest ha denna hårda när jag är uppe och går. Det var en del jag liksom glömde fråga om när jag träffade läkaren dagen efter OP. Nu gäller det "bara" att få allt att läka snyggt och bra, tejpa ärren i 3-6 mån. En bekant har gjort samma och fick laserbehandling av ärren gratis på kliniken. Somnade på soffan innan fast jag sovit jättebra inatt, inte haft någon vakenperiod på flera timmar utan vaknat och bytat sida och somnat om igen. Är väl läkningen som tar mkt på kroppen + medicinerna jag blir trött av. Ska inte ta oxynorm mer efter igår! Räcker med 2 alvedon och 1 celebra var 6-8 timme. Trappar ner. Hosta är fortfarande inte speciellt skönt ;-) Micke är och handlar fredagsmys med barnen. Usch har dåligt samvete när jag ser hur han sliter, mest med Elliot. Nova har lovat att vara på bättre humör ikväll. Igår hade hon ett utbrott vid läggdags. Hon måste ju somna där uppe nu eftersom jag inte kan bära upp henne som jag brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback