Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Regnigt värre

Jaha där var sommaren över! Nej hoppas inte =) Micke har oljat halva trädäcket tidigare idag, tar den andra halvan när det finns tid. Ser bra ut =) Det är säkert ett trädäck från -90 när husen byggdes. Glömmer ta mina piller ;-) Tog piller 8 imorse sen kl 18. Så nej, jag har inte ont det minsta. Nu känns det mest som träningsvärk i magen. Längst upp liksom där han öppnat upp helt och sytt ihop musklerna som en korsett hela vägen. Undrar hur mkt han tagit bort, hur många stygn osv. Får fråga på återbesöket. Höll på att nysa innan idag för första gången med lyckades hejda det! Hade inte varit skönt haha. Går fortfarande inte att ladda upp bilder i inläggen men enskilda går så det kommer jag göra. Ska ta nya på magen ikväll. Fler som har problem? Vi har varit på MAX idag och käkat, Micke har sin ätardag, eller ätarhelg som det blivit ;-) Stackaren har inte tränat på hela veckan. I mitten av nästa vecka kan han nog börja igen. Jag känner mig bättre och bättre. Hoppas nu ingen bakslag kommer bara...Lite mer gula blåmärken på brösten så som det blir innan ett blåmärke försvinner. I ljumskarna är jag mörkröd ;-) Rätt öm där ja. Inga andra blåmärken nån annanstans. Är sååå glad att jag valde bara ett lyft, utan implantat nu när jag läser om allas problem. Ingen verkar ju bli 100% nöjd. Eller så är det bara jag som inser att nästan INGA bröst är 100% likadana. Nästan alla har t ex ett som är mer eller mindre större än det andra. Så även för mig innan. Jag var inte ute efter perfekta bröst. Ville ha bröst som man kan ha i en bh och som man slipper peta in, dra upp, rulla in ja you name it ;-) Som liksom är på plats helt enkelt. Nu verkar jag ha fått det =) Lättare att se resultatet där redan. Magen tar längre tid på sig, det är ju ett mkt större ingrepp. Lite svullen är jag men inte så mkt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback