Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

27 C

Denna var mer intressant tyckte jag. Blir mer än 2000 kr billigare i månaden oxå. Det är en hel del... Bättre planlösning. Oxå massa trappor för den ligger på 3:e våningen utan hiss och tvättstugan i källaren. Allt går ju om man vill  Parkering ingår i hyran. Verkade som det kunde vara både en, två eller flera! Bra tvättpass och det verkade vara gott om tider då nästan alla kolvar var på parkering? Säljaren har redan flyttat så det hade "bara" varit för oss att sälja.

Känner ni nån som vill köpa där vi bor så hojta till 

Imorgon jobbar jag 16-23. Dagis är stängt då så lämnar på Mickes jobb och börjar en timme senare. Micke hämtar Philip på fritids ca 16.30 så e han hemma när jag kommer hem 23.30. Usch ångest bara jag tänker på det  Ledig i helgen iaf. Jobbat två på raken så nu räcker det.

Sista dagen att boka schema på jobb. Jobbar alla juldagar utom julafton. Micke är ledig de röda dagarna och jobbar de vanliga. Vi har med andra ord bara julafton ledigt...Det gäller att passa på att tjäna de där extra kronorna när tillfälle ges. Ingen annan betalar ju våra räkningar 

Håller tummarna att de hör av sig i nästa vecka om jobbet jag sökt!

Nu är jag sjukt trött så ska göra mig iordning att krypa ner i sängen och 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback