Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Förberedelser

Paket inslagna och tårtan i kylen. Imorgon är den stora dagen kommen! Min älskade pojke, som jag älskar dig 

Vid denna tiden för 9 år sedan hade inget ännu hänt. Philip föddes ju 9 dagar innan bf och första barnet förväntar man sig ju nästan att gå över med! Men vid 2 på natten började det och vid 5 var man inne på sjukhuset i Malmö. Klockan 14.39 den 28 november 2002 föddes sedan det vackraste mina ögon någonsin skådat  Känns som igår men samtidigt som betydligt längre tid än 9 år! Och nu är han storebror och allt 

Att få barn är verkligen den största gåvan utav alla. Ingen tvekan där inte!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Halsa Philip Grattis fran mig!!! Ses pa Lordag!

2011-11-27 @ 23:17:49
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Han tackar  ja det gör vi!!

2011-11-28 @ 07:47:35
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback