Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kalla Fakta

Såg ni kalla fakta igår? Fy fan, vilken mardröm!! Kolla på play annars. Men känsliga avråds. Usch jag blir så ledsen när man hör om sånt. Vi känner oss trygga med dagiset Nova och Elliot går på. Ur säkerhetssynpunkt känns det bra. Nova är ju stor och rätt förståndig för sin ålder och Elliot går på småbarnsavdelning. Han är inte det minsta lugn och klättrar på ALLT men jag tror inte han är i större fara där än hemma. Då hade jag aldrig lämnat något av mina 3 barn till någon annan. Sen kan olyckor hända ändå, man är inte mer än människa osv men med barn måste man tänka både en, två och tre ggr!

Sen intervjuar de en skit som säger att de flesta föräldrar inte övervakar sina SMÅ barn 100% av tiden! Nähä men hur fan tror han att vi föräldrar försöker eliminera risker och olyckor?? Idiot!! Hade någon sagt så till mig när jag nyss förlorat min 3 åring pga dagis brister hade jag nog fan slått ner puckot!

Ont i magen får man av sånt. Jag är inte perfekt på något sätt. Mina barn har råkat ur för både det ena och det andra. Philip har bränt sin ena hand på spisplattan som 3 åring, fått en leksakshundboll rakt i huvudet när han var under 1 år. Nova har bokstavligt talat slagit frivolter ner för trappan här hemma 2 ggr. Elliot har ramlat med huvudet före ner från soffan. Men jag tror ändå det är lindrigt. De har inga men, inte brutit något. Men ändå, man mår ju skitdåligt när något händer ens ögonstenar. Det är ju ens yttersta jobb att se till ens barns säkerhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback