Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Snart somnar lille E. Han har fortfarande feber så imorgon blir Micke hemma med honom. Jag jobbar 7-14. Nova ska till dagis som vanligt.

Philip blev nyss hämtad. Nova och jag hade varit runt och lämnat ut inbjudningskort till Philips kalas så vid 16 var vi förbi miniorerna och hämtade upp Philip. Sen utvecklingssamtal 16.30. Det gick jättebra. Philip blir duktigare och duktigare. Han har ju lite svårt med läsningen. Läser inte flytande än men är på god väg. Vi ska testa talböcker om det hjälper honom. Jag är beredd att göra allt för att hjälpa honom. Såklart  Vill han ska vilja läsa högt inför klassen. Idag sa han att han inte vågar det eftersom han inte är då bra. Lillgubben  Efter samtalet blev det middag, lite ritande för Nova och Philip sen läxläsning och en sida matteläxa.

På fredag kommer Philip hem igen men då jobbar jag kväll så träffar honom på lördag morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback