Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Snart dags att lägga sig. Är så trött. Det är en påfrestande tid nu tycker jag. Stressigt på jobb och stressigt hemma för att hinna med allt. Vi har väldigt lite tid tillsammans som familj alla fem. Mycket pga våra jobb som ju styr det mesta. Jag och Micke gör aldrig något själv och det är trist. Vi får försöka bli bättre på det 

Det ser inte ut som vi kommer fira jul med min familj och det är jättetråkigt  Tyvärr har vi begränsat med lediga dagar. Jag har bokat alla storhelgsdagar pga att det är min enda chans att tjäna lite extra pengar. Micke jobbar alla andra dagar för han har lyckats få ut sin semester i pengar. Julafton vill jag inte jobba för den dagen är extra speciell 

Annars är det som vanligt här hemma idag. Jobb/dagis/fritids. Micke slutade tidigt och hämtade de små. Philip hade miniorerna och jag var hemma kl 16 efter jobb. Lyckades byta min kväll imorgon så jag jobbar 7-15.30. Micke ska ev på planeringsdag med övernattning imorgon men han börjar bli sjuk så han vet inte hur han ska göra. Jag kommer lämna alla barnen imorgon innan jobb så det blir fullt upp och en tidig morgon för oss. Sen hämtar jag vid 16. Funderar på att åka till bibblan efter hämtning. Vill få tag på talböcker till Philip som jag hoppas kan hjälpa hans läsning. Sen något gott till barnen måste vi ordna.

Nu blir det godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback