Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll :)

Äntligen kom denna ljuuuva kväll ;) Är ganska så slut! Sådär som jag brukar vara efter en ledig dag ;) Barnen är nog nöjda med dagen på ÖF, en cykeltur osv och det är det viktigaste :) Uppe sen kl 5 så dags att sova nu strax. Ska inte äta fler bitar av mitt Marabou, mår smått illa ;)

Philip hade haft det bra på discot :) Han har nog gått på alla discon sen han började på den skolan. Han tycker det är kul så klart han ska gå. Han var dock trött innan och vilade en stund. Vi var ute och körde ut 9 inbjudningskort innan, det var kul. Parkerade lagom olagligt och sprang som om polisen var efter oss. Min sons ord, inte mina ;) Roligt och jag är glad att vi hann. Resten kör jag ut imorgon för det är 8 st kvar.

Imorgon är det jobb och likaså på söndag.

Mmm nu kallar sängen :) Renbäddad och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback