Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Metro och City

Läst tidningar och ätit choklad. Är inget bra på att göra ingenting  Missar mötet kl 11 gör jag oxå. Blir hämtad här kl 13 av I som jag jobbar med idag men innan dess kommer hon hit kl 12 och hjälper mig lite.

Soligt och fint väder idag men dock kallt. Minus 2 var det imorse och det blev att skrapa rutorna. Har märkt att det är ju betydligt mer trafik efter 5.30 än strax före.

Steg upp 4.45 imorse med E som fortfarande har feber. Två kindtänder riktigt spränger sig fram genom tandköttet  Stackars min bebis  Micke är hemma idag och imorgon om det behövs. På fredag har han planeringsdag och jag ska jobba kväll. Dagis är stängt då så skulle lämna ca 15.40 på Mickes jobb. Och komma en timme senare till jobb. Börjar ju 15 annars. I dessa tider skulle man haft en vinstdrivande hobby eller ngt genomförbart extraknäck. Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback