Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nu är det...

... läggdags här. En hel del senare än vanligt men det brukar bli så när Micke jobbar för då skjuts allt fram eftersom man är själv med läggning, först E sen N. Läxläsning med Philip efter det.

Glömt säga till fritids att Philip kommer imorgon. Bäst att vi inte är där förrän 6.30 då fler barn brukar anlända.

E har nog slutat dricka välling. Bra tycker Micke. Jag tycker det är lite...jag vet inte. Sorgligt. Ungefär som när man inte ska vara gravid/ha en nyfödd/amma fler ggr fast man är 110 % säker. Men bara nästan så. Jo. Det är väl så att han oxå ska bli stor. Han är ju minst och en (liten) del av mig vill ha honom liten alltid. Vet vilken ångest jag känt/känner ibland när jag inser att Philip bara blir större och större. Saknar tiden där Elliot är nu.

Fast jag ser fram emot att se dom små börja skolan, ta körkort, flytta hemifrån (fyfan!) osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback