Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Philip blev...

... hämtad strax innan 15. Även då han fyllde år om man ska vara exakt  Klockan 14.39 

Syster var med på apoteket och hämtade Nova vid 16 på dagis. Nu har vi ätit middag, röjt efter det. Oj detta skulle postats vid 18 tiden.

.........….……uppdaterat………..........

Nu har jag lagt mig efter en varm dusch, härligt! Helt klart en av mina favoritstunder på dagen. Lägga sig tidigt och kolla tv, surfa runt eller bara somna tidigt  Det verkar som Nova har åkt på magsjuka. Det går på dagis så det var väntat.

Fick ett sms av min son innan "Mamma jag älskar dig" Hur sött som helst och jag blev jätteglad 


Kommentarer
Postat av: unni

Grattis till Philip! Saknar honom, ja, er allihop.. Så stor han är nu. Och söt.

Bastian hade också krupp i sommras, obehagligt...

Snart är det dags att bli moster, spännande. :)

Kram

2011-11-28 @ 20:55:13
URL: http://dunsa.blogspot,com
Postat av: alexandra

hipp hipp hurra för Philip idag :0) kramar från oss...

2011-11-28 @ 21:33:08
URL: http://saschas.webblogg.se/
Postat av: Robban

Jättestora gratulationer till Prins Philip!!!

Vi lyckades nästan glömma hans dag... ;)



Kramar o sånt



Robban & Riina & Jakob & Gunnel

2011-11-28 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback