Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovit nästan 2 timmar...

... fast med x antal uppvak. Fick Elliot att sova vid 11 sen 11.45 vaknade han och var ledsen. Så har det varit hela natten. Fick honom att somna om sen vaknade jag strax innan kl 13 när vaktis ringde på dörren. Vår toa uppe är sönder ;) Eller ja, det är en packning som gått av så den står och spolar hela tiden. Märkte det inatt. Elli vaknade nu vid 13.20 ca.

Strax innan kl 16 hämtar vi Nova på dagis. Philip kommer hem vid 16 så måste vara hemma då så han inte blir orolig min lille påg :) Det är miniorerna idag så han går hem själv. Kan det vara 200 meter tänkte jag och var tvungen att kolla upp det. 492 meter är det lite beroende på vilket håll han går. Han vill gå själv. Det är ju bra men mamman här hemma är OROLIG...När klockan blir 16.10 går vi ut och tittar men oftast hinner jag inte ens få på mig skorna förrän han kommer genom dörren ;)

Lägenheten vi ska titta på i veckan ligger 320 meter från skolan :) Lagom! Men han ska passera först en gata (30 km/h och övergångsställe) precis vid skolan sen en gata till men den är liten. Gillar inte kombon barn och gator.

Nu ngt att äta sen klä på oss lite och till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback