Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Gonatt

Sökt jobb, skrivit dagisschema och brutit min nya kostmetod såhär på kvällen ;) Jaja, underbart är kort som man brukar säga!

Nu hoppas jag väldigt mkt på detta jobbet eftersom det är här i byn, dvs jag slipper pendla och vi kanske t o m bara behöver en bil. Det vore jättebra. Hoppas på någon av lgh vi ska kolla på oxå. På onsdag är det dags för det. Imorgon sover inte Micke hemma, han ska övernatta på sitt jobb. Så kidsen får lämnas 6.20 på onsdag. Tur de är morgonpigga och vakna way before ;)

Annars är det som vanligt här. Finfina barn har man :) De är mysiga om än bråkiga ibland! Älskar! Fin man har man oxå som kom hem med blommor idag eftersom jag inte fick jobbet. Jag tog det dock inte så hårt. Tänkt en hel del på det här med tågpendling i vintertider och nu behöver jag inte oroa mig för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback