Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kräk

Såja, är vi där oxå :( Novis är i full gång med att spy! Det började vid 21.15. Jag hade precis satt mig ner och tagit en bit choklad när hon totalt spydde ner hela soffan :( Stackars liten! Spytt mer och duschat så nu har Micke tagit ner henne på soffan.

Får se hur natten blir. BVC blir ju att glömma samt kalaset om det är på lördag. Vet inte ens om Philip bör gå till skolan imorgon eller om jag ska gå på intervjun. Vi får se. Båda jobbar i helgen. Typiskt.

Usch nu är det dags igen, det är ca var 20 min med henne.

Kanske det jag haft en släng av nu i veckorna men att det slutat vid illamående? Jag är rätt motståndskraftig, har bara fått det när jag varit gravid.

Dags att sova. Hoppas Elliot sover bra så tar jag över Nova imorgon så M kan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback