Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sjuk

Appen till blogg.se funkar dåligt så får uppdatera här istället. Kollat mail, betalat en räkning mm mm. Man hinner ju inte med!!

Blev hemma idag. Lämnade Philip i skolan 8.15 efter lite hadling på ICA (bl a frukt som han ska ha med sig varje dag) sen hem och lekte med småttingarna, lämnade dem kl 11. Åkte hem, röjde lite och åt sen la jag mig för att vila. Lyckades somna och när jag vaknade....Vilket jäkla illamående =( Helt sjukt! Jag trodde fan att jag skulle spy. Försökte för den delen oxå men det gick inte...Höll i sig några timmar så jag blev ju tvungen att sjuka mig. Inga glada miner och nej jag vet, det är inte så kul när någon sjukar sig en timme innan de ska börja jobba men ett illamående som kom så plötsligt. Hur skulle jag kunna veta det? Jag mådde ju bra imorse. Stannar hemma imorgon med. Vet inte om det är min kropp som mår så dåligt av stress, dålig sömn mm att den börjar ge mig fysiska tecken...Kan ju vara så. Sen är jag ledig enligt schema torsd och fred och ska jobba helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback