Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tjänstledigt

Det har hänt mycket intressanta saker för mig karriärmässigt får man ju kalla det. Känns som jag inte har någon karriär men det har man väl kanske. Iaf inget är 100 än men så gott som och det känns kanon. Ska på en 2:a intervju på fredag och sen bara hoppas hoppas att min tjänstledighet på 6 mån går igenom. Det är roligt att jag har sånt stöd från (vissa på) jobb. Tyvärr har vi inte det så bra för tillfället. Superstressigt och dålig stämning, bråk och hårda ord. Sen lägger vi på en vardag som oxå är stressig. Nej tack, det blir för mycket.


Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

åh spännande! lycka till! kram

2011-10-19 @ 22:52:10
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback