Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jag har allt



Bilderna från den 21 aug är på Novas 4 års kalas med min familj där även kusin skymtar med sin lille Jakob =)

Ja jag har allt man kan önska sig. En fin familj med en bra man, 3 underbara ungar som dessutom är friska. Ett hus, jobb, bil och allt det där. Ibland känner jag att jag klagar för mycket när det eg är det motsatta jag borde göra. Speciellt glad är jag idag över att Philips läsning börjar lossna =) Elliot stormtrivs på dagis =) och Nova har inte haft något utbrott =) Lite trött får man ju dock vara så jag ska ta en varm dusch sen kolla tv i sängen. Godernatter!

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

ja visst gnäller man mycket ibland! Man ska bara vara glad att man e frisk & har som du skrev friska barn.

kram

2011-09-08 @ 09:04:33
URL: http://jennysthl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback