Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Då var denna helgen snart slut. Det gick fort som vanligt men vi har fått gjort en del. Bl a sågat ner trädet vi hade på framsidan. Ett slags äppleträd men med mini icke ätbara äpplen. De har bara ramlat ner på marken och mosats sönder så vi inte kunnat använda den minimala gräsmattan på framsidan. Nu är det väck iaf men äppleplockandet lär fortsätta en tid. Rensat utsidan häcken av den biten för er som vet hur det ser ut här. Hoppas kunna riva väck allt, gräsmatta och rabatter samt gamla plattor och lägga nya över hela. kanske till löning. Ska värdera huset igen. Nån som vet vem som gör gratis? Skulle rensa klart runt hela trädgården (utsidan, mot gatan) men det började regna. Sånt vi får ta då och då när det finns tid. Igår var vi ute i över 2 timmar och höll på. I lördags var jag över till Malin och Evelina var oxå där. Det blev vin och massa snack, supertrevligt :)) får vi göra om men en dag man ej har barnen morgonen efter ;) Udag var bättre, jag gick upp kl 10 :) Nu är det lite motvillig läxläsning och Elliot badar. Funderar på gymmet men känns tungt. Inte varit där sedan i onsdags så det är ju hög tid!! Imorgon jobbar jag 7-14 och Micke 9-13.30 så han både lämnar och hämtar.

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Ja det får vi allt ta och göra lite oftare! jätte trevligt! kram

2011-09-19 @ 13:57:03
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Evelina Hellström

Ja det får vi allt ta och göra lite oftare! jätte trevligt! kram

2011-09-19 @ 14:00:00
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Katharina

Ah okej, hemtjänsten kan jag tänka mig att det är slitigt! Nej, får reda på var jag hamnar nu i slutet av veckan, senast början av nästa! Men det fanns platser på bl.a kk och även kirurgen, fast sen är det inte säkert jag hamnar på något av sjukhusen, kan hamna på vårdcentral oxå, fast skulle föredra sjukhus, verkar mer spännande :)

2011-09-20 @ 20:39:22
URL: http://kathhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback